2014 m. sausio 12 d., sekmadienis

šiandien leidžiu sau jausti švelniai.

"tu tampi metafora, mieloji. tai ir tapk." K. Navakas

mintu poezija ir citatomis. norisi skaityti tol, kol pati iš tiesų tapsiu tik metafora ir staiga vėjas išnešios mano dulkes.

tik prieš išnykdama, apkabinčiau tave. (jį?). ir galėtų nešt mane velniai žino kur, nors ir už jūrų marių.



...mano lopšy,
mano mira ir smilkalai,
mano balse,
mano teisėjau,
mano šventasis,
mieliausias mano svajotojau,
mano ilgesy,
mano siela,
mano nervai,
auksinis mano veidrodi,
mano rubine,
mano alyvos fleita,
mano erškėčių vainike,
tūkstantis mano stebuklų,
mano mokytojau ir mokiny,
labiau už viską, kas pagalvota ar sugalvota,
myliu tave. Tau atiteks mano siela.

Henriette Vogel - Heinrichui von Kleistui

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą