2013 m. sausio 12 d., šeštadienis

ateikateikateik

"...Ateik, žiūrėk, kaip juokiantis gelia.
Nukrisk paukščiu į mano širdelę..." D. Razauskas

Klausausi vieno, deklamuoju kitą:

"Sumaišęs vėją su vynu,
Išgėręs, gatvėmis einu,
<...>
Padangė liejasi variu,
Aš orą degantį geriu,
Man graso peiliai žiburių,
Aš jokio ginklo neturiu..."
H. Radauskas

Ir nežinau, kodėl tai pinasi mano mintyse šįvakar. Tikiuosi, ne tik todėl, kad pavardės tokios panašios. Manyje visiška sumaištis. nebesuvokiu nieko.tiesiog tyliu,...

-tai buvo vestuvės?
-ne. jų niekad ir nebus.

Kažkas tada tyliai šyptelėjo. Ir susimąstė, kaip viskas beprasmiška. ne todėl, kad vestuvių nebus. Apskritai. Norėčiau bent vieną naktį normaliai pamiegoti.Gal susidėliočiau skyrybos ženklus savo mintyse. O tai dabar srautas minčių, be kablelių, be taškų, be klaustukų...

aš nesugaunu minčių. ir nežinau ką daryti.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą