2012 m. liepos 1 d., sekmadienis

labas rytas!

Keista sapnuoti žmonės, kurių realiai, rodos, nesu net mačiusi. Tiesa, galbūt kada nors praėjo pro šalį ir juos "užfiksavo" mano pasąmonė, nors tuo tarpu, mano akys neužkliuvo ir neįžvelgė nieko įdomaus... Sapnavau nepažįstamąjį, kuris įsiveržė į mano teritoriją ir išpeikė mano fotoaparatą:))) (kad išpeikia, tai čia nenuostabu:)) Ir sapne labai su tuo žmogumi susipykau. Netgi variau lauk. Sėdėdama ir prisimindama tą sapną, prisiminiau ir vieną realų įvykį, kai savo namuose susipykau su vos pažįstamu vaikinu. Ir tai dėl labai kvailos priežasties. Dėl aiškinimo ką man daryti. Kartais iš tikro nesuprantu kas per velniava yra žmonių bendravimas. Kodėl negaliu bendrauti su bet kuo? Kas, kur ir kodėl už mane nusprendžia kažkaip užblokuoti domėjimąsi tam tikrais žmonėmis. Kodėl kartais pykstu ant tų, kurie man nepadarė nieko blogo, kai tuo tarpu, prisileidžiu arti tuos, ant kurių turiu už ką pykti? Arba kodėl dėl šito klausimo dažnai prasideda karas tarp mano širdies ir proto? Kai vienas rėkia: "Bėk!", kitas ramina: "Pasilik...". Ir taip, deja, dažniausiai pasilieku. Nebėgu...


Tik šiandien norėčiau kažkur pabėgt už savo ribų. Tų vidinių. Padaryt kažką tokio, ko niekad nedariau... Tik, kad dažniausiai pabėgama nejučia, labai spontaniškai. O aš laukiu. Kaip visad:) tik ko? pati nežinau.



o galbūt ir šito norėčiau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą