2012 m. liepos 12 d., ketvirtadienis

įsimylėjau. hhhaaa

Pagaliau išmokau gyventi DABAR!!! Kitaip viso to, ką dabar darau nė nepavadinčiau. Atsikelt iš ryto, ne su savais rūbais ištranzuot į Klaipėdą, ten pabūt, tada nueit į tualetą, persirengt į savus rūbus ir vuolia! išlįst visai kitaip atrodant, grįžti traukiniu, žiūrint į tas lūpas, kartkartėmis skaitant knygą... Kartu pavakarieniauti... Viskas taip netikėtai, visiškai spontaniškai, bet taip GERAI! tikrai... Po tokių gerų akimirkų, kartais, pasijaučiu it naujai gimus. Man taip to reikėjo. Man reikėjo, kad mane kas pasiimtų. Taip ir buvo. Pasiėmė ir išgelbėjo, atgaivino mano sielą! Taigi, gyvenu DABAR ir Likimas šiandien nežinia kur mane nuneš... Bet tikiu, kad bus gera diena, nes prasidėjo ypatingai. Su labai labai maloniu komplimentu iš labai įdomaus žmogaus, iš kurio komplimento niekad nesitikėčiau. :)) Prašypsino labai ir turbūt visą dieną norėsis šviest ir šypsotis kaip saulei:))) Įsimylėjau Pasaulį iš naujo.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą