2012 m. birželio 25 d., pirmadienis

\m/

Hmm... Dabar galvoju kaip reik Žaibus apibūdint. Buvo ir gerų akimirkų, ir (beveik tai įprasta) tokių, kai norėjosi viską mesti ir važiuot namo (tiksliau, tokia akimirka buvo tik viena, po to viskas buvo vėl gerai...). Pradedu savęs nebesuvokti. Kas man staiga pasidaro. Kodėl aš taip staigiai persimainau ir tampu kažkokiu keistu sutvėrimu. Su Žaibais viskas puiku, jėga ir visaip kaip. Su manim tik problema. Vieną akimirką headbang'inu, kitą jau žiū, susimąstau ką aš su savim darau... Ir, svarbiausia, nežinau kas negerai. nes viskas turėtų būt puiku. Aš festivaly, ne viena, susilaukiu netgi komplimentų, apsikabinimų, bučinių, girdžiu muziką, kuri artima sielai ir žmonės aplinkui tokie gražūs, o man kažkas neleidžia atsipalaiduot. Tiesiog paskęsti tam gėry. Ne, aš turiu kažkaip kažką savyje užrakinti, lyg nuo kažko saugodamasi. Bet negi taip turi būt? Visus metus laukiau... Bet vis tiek, gerų akimirkų yra daugiau, nei blogų. tad reiškia, jog viskas gerai. :) Tik vienas va toks pastebėjimas. Nežinau kodėl, bet šiais metais man labiau patiko folko programa... Praėjusiais atvirkščiai - metalo. Kaip atradimus malonius ausiai galiu paminėt : Auli, Sen svaja visai nieko ir Ugniavijas (nors jau girdėti gyvai, bet vis tiek patiko...). O Žalvarinis turbūt daugiausiai širdį paglostė. :) Gera buvo traukt Žalio vario kartu, arba alaus alaus... Bet, aišku iš metalo grupių nepaminėt Taake būtų beveik nusikaltimas. Puikiai sugrojo, tik aš pati jau buvau kažkokia pavargus, tai deramai nepagerbiau. O jei viską apibendrinus, tai festas buvo jėga! Nepaisant mano pačios nesąmonių. Tai va taip va. \m/



Ir pagaliau! Taip! Pagaliau įsigijau marškinėlius. Bus man į kolekciją. :)))

p.s. jau laukiu kitų metų:)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą