2012 m. gegužės 4 d., penktadienis

apie bites:)

Lėkštų dainų lėkšti tekstai lenda iš už kampų mano galvoj ir mane puola. atakuoja. neduoda ramybės. Todėl esu priversta pagarsinti muziką aplinkoje, kurioje skendi mano ausys, mano kūnas. Užlieja banga. Muzikos, kuri mane užburia. Išnykstu toj muzikoj.


norėčiau, kad taip būtų. iš tiesų, milijonas minčių dūzgia, spiegia, zyzia lyg musės. Milijonų milijonai. Miego trūkumas tris paras iš eilės, visgi, daro savo. tada nesvarbu, jog penktadienis. tada norisi tik lovos draugijos, knygos, lietaus už lango, švelnaus muzikinio fono kartais, arbatos, kavos, kakavos ar pieno:))). (dar tyliai tyliai į ausį galiu tarstelt, kad norisi/gera gauti bučinį į kaktą ar skruostą ar kažkur į plaukus).

Kai leidi sau būti laimingu, eilės nesirašo. niekaip. nes kai esi laimingas, tiesiog džiaugiesi akimirkomis.




Šiandien mano venomis teka :



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą