2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

aukščiau

Kai prisimenu vakar vakarą, net širdis šokteli krūtinėje... Gera važiuoti iš kažkur saulei leidžiantis, pyškinti viską iš visų pusių, jausti kūną užliejiančią garsios muzikos jėgą, nuoširdžiai šypsotis vakaro saulei... Pavasaris, kitaip nepavadinsi. :)
ir dar noriu pridurti, kad tegu ką nori, tą man sako, bet aš bent kol kas, vairuoti nesiruošiu! Ne visi žmonės yra sutverti sėdėti prie automobilio vairo... Žinau, kad galbūt jau teises galėčiau laikyti savo rankose, tačiau man to nereikia. Aš sutverta būt keleive ir džiaugtis kiekviena smulkmena, kurią jaučiu važiuodama su kažkuo. Vairuotojai to nepastebi. Aš matau daugiau nei kelią ir tai man suteikia labai labai daug gerų emocijų. Ir apskritai, jei reiks kada rinktis transporto priemonę...Manau, rinksiuos motociklą. :)))




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą